Серина Уилямс e „Жената чудо“ в реклама на тв доставчик

Серина Уилямс се трансформира от тенис звезда в супергерой в нова тематична реклама на американския доставчик на сателитни услуги DirecTV, в която се преобрази като „Жената чудо“.

Вместо магическо ласо обаче, нейното оръжие е тенис ракета, с която поваля няколко робота, за да спаси посетителите на търговски център. С кампанията си брандът показва златния сблъсък между спорт и филми, отразяващ двойствената природа на сателитна тв услуга, специализираща в излъчването на филми по заявка (т.нар. VoD), както и спорт на живо, пише The Drum.

Рекламата е дело на агенцията TBWA\Chiat\Day, базирана в Лос Анджелис. За изданието Muse By Clio творческият директор Райън Бъкли обяви, че „Жената чудо“ е „страхотно средство, което припомня всичко, което обичаме“ по отношение на един филм, както и което „хората очаква да виждат все повече и повече от своя доставчик на телевизия“.

Този подход се доказва като хит сред публиката, набирайки бързо над половин милион гледания само в YouTube. На този фон обаче негови варианти се разпространяват в други дигитални платформи, както и по радиото и в офлайн среда чрез външна реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.