Реклама в стила на Троновете събра вниманието на милиони
Изненадваща реклама на марката бира Bud Light по време на най-гледания американски телевизионен ефир за годината - финала на футболната лига Супербоул, пресъздаде една от известните сюжетни ситуации от сериала "Игра на тронове".
Видеото привлече вниманието на феновете на сериала, които очакват следващия му сезон от 14-ти април. Тя провокира близо 6 млн. прегледа в YouTube.
В рекламата Bud Light партнира с бранда HBO - тв канала, който излъчва сериала. В края има надпис "Game of Thrones: Последният сезон. HBO".
Видеото е режисирано от Дейвид Нътър, който режисира и "Игра на тронове", посочва USA Today. Заснета е в Испания.
Крис Спадачини - маркетингов дирекор в HBO, коментира, че според него няма по-добър начин да се промотира финалния сезон на "Игра на тронове" от Супербоул.
"Имайки предвид големия залог, трябваше да създадем незабравим момент, който да зададе тон за разговор", казва той. "Търсихме бранд партньор, който да е склонен да направи смела жертва "за трона" и бяхме развълнувани, когато Bud Light се отзова", казва той.
"Заедно създадохме една много мета кампания, със сюжет в стила на Троновете, която със сигурност ще зарадва феновете и на двата бранда", продължава той.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.