Отличиха най-добрите дигитални кампании у нас на IAB MIXX Awards 2022

Отличиха най-добрите дигитални кампании у нас на IAB MIXX Awards 2022

IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2022, на церемония, проведена снощи в Sofia Tech Park. Най-много отличия: 14 ( 1 злато,5 сребра и 8 бронза), получи агенция proof., следвана от guts & brains DDB с 9 отличия ( 2 злата, 3 сребра и 4 бронза), All Channels Group с 5 отличия ( 3 сребра и 2 бронза), together& с 4 отличия ( 2 злата 1 сребро и 1 бронз), и The Smarts получиха 4 награди в различните категории. Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS“ и в него заявки за участие подадоха 20 компании.

За първи път в историята на конкурса, 92-мата финалисти бяха оценявани от международно професионално жури, представено от 12 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.

Ето и отличията, присъдени във всяка от категориите:

1.Best Social Campaign

III-то място:

- Influencer Blackout,  агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria

- Apple Thief’s Queue, агенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

II-ро място:

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof., PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
2. Best Brand Awareness Campaign

III-то място:

-Apple Thief’s Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

II-ро място:

-Credit cards - battle for the bill, aгенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank

-VISIBLY SIMILAR, TRULY DIFFERENT, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Tcherga

- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

3. Best Mobile First Campaign

III-то място:

- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

4. Best Branded Content Campaign

II-ро място:

- Avatar Style Awards by Philips OneBlade, aгенция All Channels Communication Group/TDB Play, рекламодател Philips

- the way we eat, aгенция proof., рекламодател Skapto

I-во място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

5. Digital Craft & innovation
Няма наградени в категорията

6. Most Effective Use of Data

III-то място:

-Clash of Titans Fury Vs. Wilder, aгенция/медия BTV Media Group, рекламодател Efbet

- highway delivery, агенция proof. , рекламодател Skapto

7. Creative Effectiveness

III-то място:

- Bulgaria is your right,  aгенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA

- sound off, aгенция proof. , рекламодател four paws

II-ро място:

- Know Before You Scroll, агенция d:istinkt, рекламодател Telenor Bulgaria

I-во място:

- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

8. Best Native Campaign

II-ро място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

9.T he Bravest Campaign

III-то място:

-unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

II-ро място:

-“Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven

10. Best Engagement Campaign

III-то място:

- New Chapter, агенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

II-ро място:

- Apple Thief’s Queue, aгенция  All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

I-во място:

- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

11. PR Digital

III-то място:

- City as its People, агенция Noble Graphics, рекламодател DSK Bank

- sound off, агенция proof., рекламодател, four paws/четири лапи

II-ро място:

- Knocking on wood, агенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

12. Real time

III-то място:

- “Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven

II-ро място:

- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

13. Programmatic

Няма наградени в категорията

14. Digital Sales Campaign

III-то място:

-Bagri - The Most Valuable is For You, агенция gobox, рекламодател Bagri

I-во място:

- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

15. Influencer campaign

III-то място:

- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria

II-ро място:

- CLASSICS ARE COOL too, агенция/рекламодател Sofia National Opera and Ballet

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

16. Best Video Campaign

III-то място:

- Credit cards - battle for the bill, агенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank

II-ро място:

- fairtown, aгенция proof., рекламодател Klear

17. Best Lead Generation Campaign

III-то място:

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

18. Best Small Budget Campaign

III-то място:

- Bulgaria is your right, агенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA

I-во място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

19. Brand Activism

Няма наградени в категорията

Тази година 3 от наградените кампании ще участват в IAB MIXX Awards Europe, кaто IAB Bulgaria финансира участието им. Изборът на журито за 3-те кампании наградени със злато на IAB MIXX Awards България е:

 - кампания“ Knocking on wood“,  aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

- кампания „New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/ Ние децата

- кампания „highway delivery“, агенция proof., рекламодател Skapto

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Скуката – тайната съставка на успеха
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер