Натали Портман в една от най-гледаните онлайн реклами на годината
Дойде времето и на тазгодишните маркетингови класации и равносметки. Традиционно, международните издания за реклама отразяват списъка на най-гледаните онлайн реклами в YouTube. Сред тях е и това видео с участието на актрисата Натали Портман, за парфюма "Мис Диор".
Портман влиза в ролята на красива млада жена, която изпитва силни емоции като бяга в нежна дълга рокля по плажа, кара се с любимия и след това го обича, двамата са заедно пред Айфеловата кула в Париж. Видеото завършва с обръщение към зрителките "А вие? Какво бихте направили за любов?".
Този вечен въпрос и образът на влюбената красива жена отново успяват да продават - в полза на и тази марка, а също и да събират популярност, с над 44,5 милиона прегледа на видеото в YouTube през 2017 г.
Рекламата е режисирана от Еманюел Косу. Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.