Давид Дрога сред големите победители на наградите Clio 2019
Австралийският рекламист Давид Дрога бе отличен за цялостни постижения на 60-ата юбилейна церемония по връчването на наградите Clio за успехи в рекламната индустрия през изминалата година. Тя се проведе в Ню Йорк, а водещ на събитието беше носителят на „Еми“ Анди Коен.
Нестандартни идеи на Дрога са вдъхновили хиляди хора по целия свят - един от примерите за това е кампанията “Decode Jay Z”. Когато от технологичната компания Microsoft се обръщат към Давид да рекламира Bing Maps сред младежите, а Jay Z иска да промотира биографичната си книга, рекламистът обединява двата си клиента. Така историята на рап изпълнителя е поставена в контекст, на местата, които са описани по страниците, и те могат да бъдат разгледани онлайн, в географската карта на Bing (вижте видеото по-долу).
Друг голям победител от наградите Clio е Barbie на компанията за детски играчки Mattel, който бе определен за най-иконичен бранд. Бяха раздадени и още три специални приза – за рекламист, агенция и мрежа на годината, като тях печелят съответно Burger King, McCann New York и BBDO Worldwide.
Най-добрите кампании се класират в 4 категории – Grand, Gold, Silver и Bronze. Освен за успехи в рекламата, награди Clio се раздават също и за мода и красота, спорт, музика, развлечение и здраве. Разгледайте носителите на статуетки тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.