Коледната реклама, с която Air New Zealand събра вниманието на света

Какво би се случило, ако Дядо Коледа неволно изпрати на грешен имейл списъка с непослушните деца през годината?

Вероятно същинска детска революция! Или поне... глобална среща на непослушните деца лидери - представители на различните нации.

Такъв е сюжетът в новата коледна реклама на новозеландския авиопревозвач Air New Zealand, с която той събра вниманието на света и особено и на американските онлайн издания. Причината е шеговита препратка във видеото - главният герой, или момченцето, което получава списъка с непослушните деца от Дядо Коледа - ученикът Елвис Андърсън, организира глобална среща на тези деца в Нова Зеландия. Слизайки от самолет за срещата (която имитира Общото събрание на ООН), той е с червена нахлупена рапърска шапка и крачи самоуверено, също като Доналд Тръмп в миналото. 

3-минутният рекламен филм показва децата да се събрат за срещата в "най-приятното, мило и любезно място на Земята" - Нова Зеландия. 

На срещата те се разбират да бъдат по-добри през предстоящата година, например като ядат повече зеленчуци, а децата от Нова Зеландия по-конкретно обещават да прекарват по-малко време пред екраните на телефоните и да бъдат по-добри и мили към съседна Австралия. 

Рекламата показва 17 от 300 деца, които са се явили на прослушване за участие в нея, посочва аdnews.com.au. 

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня