Коледната кампания на John Lewis отново развълнува всички

Веригата магазини John Lewis & Partners отново предизвика еуфория у клиентите си с емоционален коледен клип. Тази година обаче той е разработен съвместно със сестринската компания Waitrose & Partners.

На фона на песента Can’t Fight This Feeling на Дан Смит, се наблюдава вярното приятелство на момиченцето Ава и един малък дракон на име Едгар, който бълва огън във всеки много вълнуващ момент около предстоящия празник. За приказния сюжет помага комуникационната агенция adam&eveDDB, с която производителят на обзавеждане, облекло и домакински пособия работи от години.

Краткото филмче е създадено в Будапеща, а в снимките, продължили 2 седмици, са се включили близо 100 души. В действителност дракончето Едгар е изиграно от 10-годишно момче, а след това е генерирано с помощта на дигитална анимация. С лансирането на кампанията в онлайн магазините на Waitrose и John Lewis се появи и детски мърчъндайз.

Екипът отказва да обяви средствата, похарчени за тазгодишната коледна реклама, но при предишни кампании бюджетът е достигал 7 млн. паунда. Планирано е също и дарение от 150 хил. паунда на благотворителната организация FareShare, която се бори с глада във Великобритания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса