Мария Гергова-Бенгтссон е новият заместник-председател на БАПРА
Основателят и собственик на пиар агенция United Partners Мария Гергова-Бенгтссон беше избрана за заместник-председател на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Това стана на извънредно общо събрание, съобщават от Асоциацията.
Мария е била член на съвета на IPRA 4 години, а по-късно и и член на Управителния съвет на организацията. Избрана е за президент на IPRA за 2009 г. – първия президент на международната асоциация от Централна Източна Европа. Била е член на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и основател и член на Управителния съвет на Българската асоциация на ПР агенциите. Гост-лектор е в различни университети и говорител в множество национални и международни конференции. Понастоящем е ментор в Центъра по предприемачество "Ричард Брансън".
Освен това, има ново попълнение в УС на БАПРА - Галин Бородинов, управител на агенция пиар "Пойнт", с която работи по изготвяне на комуникационни стратегии, планиране, изпълнение и оценка на пиар кампании за корпоративни и институционални клиенти. С 25-годишен опит в комуникациите, Галин е носител на наградата PRO.PR за принос към развитието на пиар професията в Югоизточна Европа. Доктор по социология, в дисертацията си изследва професионализацията на пиар в България.
Общото събрание реши още Максим Бехар, бивш Председател на БАПРА и сегашен Президент на Световната ПР Асоциация ICCO, да поеме позицията „Връзки с международната професионална общност“ към борда на БАПРА. Г-н Бехар бе избран през изминалата седмица за член на Борда на Световния музей по пиар в Ню Йорк.
Управителния съвет на БАПРА, който развива и управлява дейността на Асоциацията за периода 2016 –2018 г. включва:
- Катя Димитрова - председател на УС
- Мария Гергова - Бенгтссон - зам.-председател на УС
- Александър Дурчев - член на УС
- Галин Бородинов - член на УС
- Камелия Димитрова - член на УС
- Николай Неделчев - член на УС
- Ружа Загорска - член на УС
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел. БАПРА работи за подобряване партньорството на пиар бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.