d:istinkt получи пет отличия от BAPRA Bright Awards 2025

d:istinkt получи пет отличия от BAPRA Bright Awards 2025

d:istinkt получи пет награди в престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2025. Сред тях е и златното отличие в една от най-големите категории „Изгряваща звезда на годината“. Най-успешните и въздействащи комуникационни кампании в България получиха признание за работата си на официална церемония, която се състоя на 27 март.

Комуникационният конкурс, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), се провежда за 15-а поредна година и отличава проекти и постижения в областта на комуникациите и PR практиките. Тазгодишното издание беше журирано от 42 международни PR и маркетинг експерти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на United Nations Development Programme.

d:istinkt получи признание за цялостната си работа си по планирането и реализацията на комуникационни стратегии и ефективни кампании за клиентите на агенцията. Престижните отличия бяха в редица категории, сред които “Комуникации към крайни потребители”, “Кампания за корпоративна социална отговорност (CSR)”, “Дигитален PR”, “ESG комуникационна кампания или проект” и една от най-големите награди на BAPRA “Изгряваща звезда на годината“. Екипът на агенцията заслужи призовете в конкуренция от общо над 200 кандидатури. Тази година PR, творчески и дигитални агенции, компании, медии и държавни институции подадоха рекорден брой кандидатури в историята на BAPRA Bright Awards.

“Гордея се, че усилията и отдадеността на екипа на d:istinkt отново бяха отличени на BAPRA Bright Awards. Всяка награда е признание за смелите идеи, стратегическото мислене и сърцето, което влагаме във всеки проект. Особено ценно е, когато получаваме признание и за индивидуални постижения, защото това показва, че в основата на нашия успех стоят талантливи хора с визия и амбиция.“, каза Галина Паунчева, главен изпълнителен директор на d:istinkt.

С подкрепата и експертизата на d:istinkt, програмата на Yettel за дигитално приобщаване получи високо признание на BAPRA Bright Awards 2025, завоювайки злато в категорията „Кампания за корпоративна социална отговорност (CSR)” и сребро в „ESG комуникационна кампания или проект“. Дългогодишната инициатива за безопасен интернет се стреми ежегодно да достига до 40 000 деца и младежи, насърчавайки теми като онлайн безопасност, както и да подпомага 10 000 души в развитието на техните дигитални умения. През 2025 г. програмата ще бъде надградена с нови теми, активности и съдържание, разширявайки обхвата и въздействието си.

Бронзово отличие в категория „Дигитален PR“ беше присъдено и за коледната кампания на Yettel – „Истинското общуване започва, когато оставим телефона“. Кампанията се отличи с креативен и социално значим подход към дигиталната комуникация. Въпреки че технологиите улесняват ежедневието и свързаността ни, с този празничен проект телекомът и d:istinkt напомниха за значимостта на личните моменти и човешките взаимоотношения, които често остават на заден план в дигиталната среда.

d:istinkt спечели златна награда в партньорство с proof., една от най-успешните креативни агенции в България. Тя бе присъдена в най-оспорваната категория „Комуникация към крайни потребители“ за “Послушай Родопите”, реализирана за минерална вода “Велинград”. Кампанията даде възможност на хората да усетят спокойствието на Родопите, дори когато са в града, чрез живо предаване на звуци от планината. Идеята се основава на проучвания, показващи, че естествените звукови пейзажи значително намаляват стреса и подобряват концентрацията.

Сред големите отличия тази година е и златната награда „Изгряваща звезда на годината“, присъдена на Радослав Кинаев – дигитален специалист в екипа на d:istinkt. Само няколко месеца след присъединяването си към агенцията, той пое отговорността за цялостната дигитална стратегия на SEE ITS Summit 2024 – най-големия форум за иновации, технологии и изнесени бизнес услуги в Югоизточна Европа. Четвъртото издание на събитието, организирано от Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) и координирано от d:istinkt, събра технологични компании, стартъпи, държавни институции и инвеститори от целия регион.

Паралелно със събитието, той отговаряше и за дигиталната комуникация на седмото издание на SEE ITS Awards, което бе организирано от агенцията. Наградите отличиха водещи постижения в иновациите, ESG лидерството и бизнес трансформацията, затвърждавайки позицията на платформата като ключов фактор за развитието на високотехнологичния сектор в региона. Радослав ръководи и реализира успешно кампании в LinkedIn, Google и Meta, постигайки отлично ниво на ангажираност.

Сред клиентите на агенцията са брандове като Yettel, Лидл България, Shelly Group, SkyShowtime, CETIN България, Easy Credit, AIBEST, БРАИТ, Speedy, Видеолукс Холдинг и др. d:istinkt работи и по комуникациите на институции като Бюро на Европейския парламент в България и Европейската комисия в партньорство с ICF Next.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ