Напиши синя приказка

Приказни моменти отново ще оживеят върху продукти от една специална серия на NIVEA, посветена на взаимната подкрепа за деца, лишени от родителска грижа или в риск да загубят родителска закрила.
За втора поредна година марката №1 в грижата за кожата стартира кампания, с която дава възможност на потребителите да се включат с личен принос в развитието и израстването на децата, подкрепяни от Сдружение SOS Детски селища България. NIVEA ще дари на организацията по 30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната си серия „Приказни моменти на грижа“ – ще я познаете по цветните сюжети върху опаковките. Миналата година инициативата на NIVEA събра и дари 36 519 лв. за приемните семейства в SOS Детски селища България.
За да бъде още по-интересна кампанията, сега всички почитатели на синия крем, могат да напишат своята кратка приказка, посветена на грижата, обичта и семейството, като добавят хаштаг #ПриказнаСиняГрижа и я публикуват от днес във Facebook. Един от порасналите вече възпитаници на SOS Детски селища - Пламен Траянов, лично прочете собствената си история за преживяното в селището в гр. Трявна на специално събитие за обявяване старта на кампанията. Сред първите посланици на инициативата, които също написаха приказки за децата от SOS Детски селища, са Рафи, Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева и Василена Винченцо, както и много журналисти и блогъри. Те са само част от хората, които заедно се включиха в инициативата за написване на приказка за грижата, обичта и семейството със специално създадения за кампанията хаштаг.
Всеки, който желае да подкрепи инициативата, в рамките на един месец може да публикува своята приказка във Фейсбук, а всяка седмица, на лотариен принцип ще бъдат теглени двама победители, които ще получат изненади от NIVEA. След края на кампанията 20 от приказките ще бъдат събрани и публикувани в специална книжка, илюстрирана от децата от SOS Детски селища България. Пълните правила на #ПриказнаСиняГрижа можете да видите на страницата на NIVEA България във Фейсбук
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.