КПП-та около пл. „Княз Александър І“ за новогодишния концерт

Пропускателни пунктове и строг контрол ще има на входовете на столичния площад "Княз Александър I", където ще бъде новогодишният концерт. Това съобщи Красимир Димитров от дирекция "Аварийна помощ и превенция" в Столична община.
"Ще има контролно-пропускателни пунктове откъм "Мария Луиза", от метростанциите - там е най-големият поток откъм президентството. Ще има КПП-та на "Александър Батенберг", на улица "Бенковска" и "Раковска", задната страна на стената, която е на „Дякон Игнатий“, градинката на улица "Московска" и на "Малко Търново“, каза Димитров пред БНР.
Той предупреди, че на концерта са забранени пиротехническите изделия и стъклените бутилки.
МВР съобщи вчера, че екипи спецполицаи с автоматично оръжие ще охраняват стратегическите обекти в София по време на новогодишните празненства.
Площад "Княз Александър I" ще бъде обграден с тежка техника, за да се предотвратят евентуални опити за навлизане на автомобили или камиони сред празнуващите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.