Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Докато все още няма какво да правят
Нито една индустрия не остана недокосната от COVID-19. Някои успяха да спечелят, докато за други операциите се оказаха невъзможни заради мерките на властите.
Независимо към коя от тези категории спада даден бизнес, ситуацията е подходяща за затвърждаване на комуникационната стратегия и дигиталното присъствие. Три свои препоръки това да се случи споделя основателят на NewswireNEXT, Акшат Тапа, в Entepreneur.com.
Ангажирайте потребителите
В момента много хора нямат възможност или желание да пътуват, да присъстват физически на събития, а дори и да посетят някой магазин. Но вашата аудитория все още е там, у дома, само трябва да откриете начини да достигнете до нея.
Методът, който ще изберете, зависи от бизнеса или предложенията ви, но имате много опции. Защо не организирате няколко безплатни онлайн уебинара, за да обясните на потребителите как да използват софтуера ви? Или да стартирате подкаст? Или пък да напишете няколко полезни статии по теми, интересни за аудиторията ви?
Всичко това може да няма незабавен ефект върху продажбите ви, но е инвестиция, която може да ви донесе дивиденти дългосрочно.
Изградете доверие
Сега повече от всякога хората имат достатъчно време да проучат подробно възможностите на пазара. Ако досега не сте намирали време да подобрите уебсайта си или визията на бранда си, време е да го направите. Потребителите ще забележат.
Бъдете креативни
Компаниите, които са в състояние да възприемат творчески решения и да изпробват нови неща в тези тежки месеци, имат най-голям шанс да достигнат до нова аудитория и да запазят интереса на съществуващата такава.
Мислили ли сте да опитате с инфлуенсър маркетинг? Може би с TikTok? Експериментирайте.
В изключителните условия, които поставят под въпрос развитието на бизнеса в много сектори, много брандове се изкушават да намалят разходите си възможно най-много, а това често засяга и бюджетите за комуникация.
Това е грешка, защото компаниите, които успеят да се възползват от „новото нормално“, ще са тези, които ще изградят стабилно дигитално присъствие и ще се свържат с аудиторията си по нови начини.
Вместо да оставяте страха да ви завладее, повярвайте в потенциала на марката си и изградете комуникационна стратегия, която да приложите в извънредната обстановка.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.