Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новата наука на потребителските решения
През последните повече от 20 години д-р Тери Ву е ангажиран с предоставянето на нови прозрения, свързани с това как човешкият мозък взема решения за осъществяването на една покупка. Голяма част от знанията си в областта на невронауката придобива в университетите „Дюк“ и „Вандербилт“ в САЩ, а фокусът му върху потребителските нагласи ражда ново поле в комуникациите, това на невромаркетинга.
Д-р Ву създава две маркетинг фирми, специализирани в оптимизацията на търсещите машини (SEO), а комбинацията от познанията му в невронауката и маркетинга помага продажбите на редица бизнеси бързо да набъбнат. Повече по темата разказва специалистът в лекцията си за TED.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.