Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3600 продукта, брандирани с "Тръмп", отпаднаха от онлайн пазара в САЩ
След президентските избори, търговци на дребно в САЩ бойкотират продуктите, брандирани като "Тръмп", по името на избрания за държавен глава на страната Доналд Тръмп. В резултат, над 3600 такива продукта са отпаднали от онлайн пазара в Щатите, съобщава Business Insider. Данните са на Шанън Култър - бранс стратег и съосновател на кампанията #GrabYourWallet от октомври 2016 г.
Кампанията призоваваше потребителите да бойкотират търговците, които продават брандирани "Тръмп" продукти.
През 2017 г. Nordstrom, която беше в таргета на тази кампания, отказа да продава вече модната линия облекло, обувки и чанти на дъщерята на Доналд Тръмп Иванка. Направи го с мотива за ниски продажби.
Sears' и Kmarts' също спряха да продават в сайтовете си продукти от "Тръмп" категорията, по-точно от линията на бизнеса на Тръмп с продукти за дома.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Най-големите ИТ компании в САЩ са си спестили 278 милиарда долара данъци
Финанси |Борсов наблюдател: В окото на тайфуна
Финанси |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Technovation 2025 |Населението на Япония е намаляло с половин милион души за година
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.