3600 продукта, брандирани с "Тръмп", отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

3600 продукта, брандирани с Тръмп, отпаднаха от онлайн пазара в САЩ

След президентските избори, търговци на дребно в САЩ бойкотират продуктите, брандирани като "Тръмп", по името на избрания за държавен глава на страната Доналд Тръмп. В резултат, над 3600 такива продукта са отпаднали от онлайн пазара в Щатите, съобщава Business Insider. Данните са на Шанън Култър - бранс стратег и съосновател на кампанията #GrabYourWallet от октомври 2016 г. 

Кампанията призоваваше потребителите да бойкотират търговците, които продават брандирани "Тръмп" продукти. 

През 2017 г. Nordstrom, която беше в таргета на тази кампания, отказа да продава вече модната линия облекло, обувки и чанти на дъщерята на Доналд Тръмп Иванка. Направи го с мотива за ниски продажби. 

Sears' и Kmarts' също спряха да продават в сайтовете си продукти от "Тръмп" категорията, по-точно от линията на бизнеса на Тръмп с продукти за дома. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов