Задава се нова анимация за зеленото човече Гринч
Задава се нов анимиран филм за странното зелено създание Гринч. Всъщност анимацията ще се появи по кината чак през ноември, но от филмовото студио Illumination Entertainment ("Лоракс", "Аз, проклетникът", "Тайният живот на домашните любимци") вече представиха кратък ТВ спот със зеления герой.
Гринч се появява през 1957 г. Неговият автор е д-р Сюс - писател, публицист и поет. Детската книга става една от най-известните в света. Има вече два игрални филма, базирани на свадливото човече. Последният е с актьора Джим Кери, който умело пресъздаде образа на Гринч през 2000 г.
Настоящата продукция ще бъде 3D компютърно-анимирана версия с участието на британския актьор Бенедикт Къмбърбач. Той ще озвучава малкото чудовище, което мрази Коледа и иска да развали празника и на другите.
Нека хвърлим едно око на краткото видео.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.