Първият трейлър на"Отмъстителите: Война без край" събра за часове над 1 млн. прегледа(видео)
"Отмъстителите: Война без край", 19-ят филм от вселената на MARVEL, вече е с готов трейлър, който вчера бе пуснат в YouTube и вече е с над 1 млн. гледания.
Лентата е продължение на излезлия през 2015 г. "Отмъстителите: Ерата на Ултрон" и отново събира познатите ни супергерои за епична битка срещу злото. Този път, то е в лицето на тиранина Танос, който издирва камъни с мистична сила, за да придобие неограничена мощ и разбира се - да унищожи Земята. А вероятно и целия космос.
Ето защо студио MARVEL се домогва до помощта на всички свои герои. Ако мислите, че преувеличаваме, хвърлете поглед на трейлъра и помислете, дали се сещате за някой супергерой, който не е получил роля този път.
Едно е сигурно - през април догодина екшънът и забавлението ще са безгранични, за което ни подсказва и финалният кадър от видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.