Marvel отново ще ни запленят с поредния си фантастичен хит "Доктор Стрейндж"

Marvel отново ни въвличат в необятния си фантастичен свят на супергерои с последния си филм "Доктор Стрейндж", базиран върху едноименния комикс.
Претърпял автомобилна катастрофа, неврохирургът Стрейндж е парализиран и неспособен да използва ръцете си. С последна надежда, той се отправя към тайнствено място в Хималаите, от където обаче получава много повече, отколкото е очаквал. Мистичната личност, при която отива е всъщност могъща магьосница и пазителка на света, в какъвто се превръща и Стрейндж.
Режисьор на лентата е Скот Дериксън, а сценарият е написан от Дериксън и Си Робърт Каргил. В ролята на ексцентричния доктор ще видим запленяващият Бендеикт Къмбърбач.
У нас филмът излиза на екран на 4 ноември на 3D, IMAX 3D и 4DX.
Вижте трейлъра!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.