Ангиолог: Различното при COVID-19 е увреждането на кръвоносната система

Увреждането на кръвоносната система е това, което прави различна коронавирусната инфекция спрямо останалите. Това обясни в ефира на bTV ангиологът д-р Любинка Яневска.
По думите ѝ е възможно увреждания, свързани с кръвоносните съдове, да настъпят и на по-късен етап, месеци след преболедуване от COVID-19, затова е препоръчително по-продължително лечение, след най-острия момент на вируса.
„Има достатъчно проучвания и на световно ниво, вече и нашата медицинска практика показва, че това са усложнения, които причиняват около 20-30% от общия брой смъртност от самата вирусна инфекция“, каза тя.
Д-р Яневска препоръча на пациентите, прекарали лечението от новия коронавирус в домовете си, след изтичане на карантинния период, освен обичайните лабораторни изследвания, да извършат преглед и на кръвоносната си система.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.