Три кораба на НАТО акостираха във Варна и Бургас

Три кораба на НАТО, които патрулират в Черно море, са на посещение в Бургас и Варна. Те участват в различни учения и операции по обезопасяване и сигурност в международни води.
В групата, акостирала на българските пристанища, са флагмански кораб на кралските военноморски сили, турски минен ловец и румънски минотърсач.
"Извършваме учение и упражнение, свързано със сигурността на морето", заяви капитан втори ранг Джъстин Хеймс, командващ специалната противоминна група. "Търсим, намираме и обезвреждаме мини, които могат да застрашат трафика и на търговски кораби в региона. Упражненията и ученията, които извършваме, имат за цел да реагираме бързо, ако се наложи, във военновременна обстановка. Миналата седмица, по време на учение, което провеждахме с военноморските сили на Румъния, турският минен ловец "Акчай" успя да намери историческа мина.", допълва той.
Учението продължава, а следващото пристанище, през което ще премине противоминната група, е в Турция.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.