Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|BILLA България с ръст на оборота от над 15% през 2016 г.
BILLA България е приключила 2016 г. с брутен приход от 785 млн. лв. Това е с 15,05% повече в сравнение с 2015 г. Освен това през миналата година австрийската хранителна верига е отворила у нас 12 нови магазина, увеличавайки обектите си до 110 в 37 града.
BILLA България е разкрила през 2016 г. 375 работни места, с което броят на служителите й достигна 4423.
„2016 беше годината на BILLA и най-вече на клиентите й. Силните финансови показатели са резултат от усилията на целия ни екип непрекъснато да се усъвършенстваме и да предлагаме качествени продукти и безупречно обслужване. Високият ръст е от изключително значение, но най-голямото ни постижение са спечеленото доверие на потребителите и фактът, че всяка седмица над 1 милион българи пазаруват в магазините ни“, коментира управителят на BILLA България Бойко Сачански.
През 2016 г. чрез ритейл марката BILLA, REWE International AG (част от германската REWE Group) управлява супермаркет бизнеса на REWE Group в 6 държави от Централна и Източна Европа (България, Хърватия, Русия, Словакия, Чехия и Украйна) от централата си във Винер Нойдорф в Австрия. Оборотът на тези пазари бележи ръст от 7,18% в сравнение с 2015 г. За поредна година BILLA България постига отлични резултати и е с най-висок ръст от всички останали страни – 15,05%. Втора се нарежда BILLA Русия, която увеличава оборота си със 7,67%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.