Koenigsegg отново шокира автомобилната индустрия - 3 цилиндъра, електромотори и 1700 конски сили
Шведският автомобилен производител на спортни коли Koenigsegg отново шокира света със новия си модел Gemera. Той изглежда като поредния "трън в очите" на най-големите им конкуренти - Bugatti, които привидно изостават от иновативните решения на Кристиан вон Кьонигсег.
Досега компанията произвеждаше само двуместни спортни купета с изключителна мощност и бързина. Тази година не изневери на стила си и наскочиа очакванията на целия свят с новия си модел. Gemera разполага с удобни места за четирима възрастни с място за обслужване на техния багаж, което означава, че уникалното изживяване, наречено "Koenigsegg" вече може да бъде споделено със семейството и приятелите.
Понятието зад името на Gemera - комбинация от двете шведски думи - „ge“ (давам) и „mera“ (повече) означава „да дам повече“. Подходящо име за автомобил, който добавя нови функции без да отнема нищо, което го прави истинска мегакола.
Рядко може да се каже, че е създадена нова категория автомобили, но в случая с Gemera това е факт - Mega-GT.
Gemera е ограничен до издание от 300 автомобила.
[[{"fid":"349730","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1920,"width":3840,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Koenigsegg
Превъзходно изпълнение
От раждането на компанията преди повече от 25 години, Koenigsegg е воден от идеята да създаде автомобил за върхови постижения. Въпреки че е четириместен, Gemera с лекота превъзхожда повечето мегаколи с две седалки, както горивни, така и електрически. И все пак фокусът на Gemera е насочен към обществените пътища на дълги разстояния - семейни пътувания, в комфорт, стил и безопасност, но със съвсем нов тип преживяване. Със своите 1,27 мегавата мощност и 3500 Нм въртящ момент, Gemera ускорява от 0 до 100 км/ ч за 1,9 секунди и до 400 км/ ч за рекордно ниско време. Gemera идва с най-невероятния звук от 3-цилиндров, двулитров двигател досега.
Комбинираната мощност на суперколата е 1700 к.с. или 1,27 MW. Трите електрически двигателя - по един на всяко задно колело и един на коляновия вал на двигателя, имат комбинирана мощност от 800 кВт или 1100 к.с.
2-литровият, 3-цилиндров трицилиндров двигател Freevalve на Gemera, наречен Tiny Friendly Giant (или TFG за кратко), добавя още 450 кВт или 600 к.с.
Снабдена с три електродвигателя, Gemera може да се движи напълно безшумно до 340 км/ ч, а мощната батерия 800V предлага сама по себе си обхват до 50 км.
Когато малкият мощен TFG се активира и педалът за газ удари пода, Gemera оживява с бурен рев, докато изчезва за миг от хоризонта.
[[{"fid":"349731","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2160,"width":3840,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Снимка: Koenigsegg
Дизайнът на окачването осигурява безпрецедентен комфорт и стабилност на права линия. Задвижването на задните колела гарантира, че Gemera завива с ловкост и може да постигне радиус на завиване, наблюдаван само при по-малки автомобили. При висока скорост кормилното управление на задните колела също дава още по-добър контрол на посоката.
Съчетанието от управление на всички колела и въртящ момент на всички колела дава безгранична настройка и адаптивност на управлението и усещането за шофиране, което прави Gemera един от най-забавните и безопасни автомобили на планетата.
Очаква се цената му да бъде около 1 милион долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.