BMW започва директни продажби на автомобили от януари 2024 г.
Германската компания Bayerische Motoren Werke AG (BMW Group) планира през 2024 г. да започне да продава автомобили директно на европейските потребители, се казва в съобщение за пресата на компанията. На 1 януари новият модел на продажби ще бъде приложен за марката Mini в Италия, Полша и Швеция. Практиката постепенно ще се разпространи и в останалата част на Европа, като се очаква от 2026 г. към нея да премине и самото BMW.
Всички нови BMW и Mini, както и "почти новите" автомобили на BMW Group, ще се продават в Европа чрез агентски модел, отбелязва компанията. Търговците на дребно ще останат контактната точка за клиентите и ще получават фиксирани комисиони за всеки продаден автомобил.
"Новият модел на продажби ще бъде от полза както за клиентите, така и за партньорите на дребно и BMW Group", се казва още в прессъобщението на компанията.
Стандартизираните цени за едни и същи модели автомобили в рамките на една и съща държава ще осигурят прозрачност на цените за купувачите. Освен това, тъй като BMW Group преминава към агентски модел, тя ще дигитализира целия процес, предоставяйки на потребителите възможността да избират между онлайн и офлайн пазаруване и безпроблемно да превключват между двата канала. "Всичко това ще бъде възможно благодарение на цялостна, унифицирана ИТ инфраструктура и пълен достъп до познатата търговска мрежа, чиито членове са тясно свързани," добавят от компанията.
Припомняме, че моделът за директни продажби се използва и от базираната в САЩ Tesla.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.