Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Шефът на Bank of England: Светът не трябва да забравя уроците от кризата през 2008 г.

Цената на глобалната финансова криза от 2008 г. (GFC) не трябва да се забравя по време на обратната реакция срещу тежестта на финансовото регулиране, каза във вторник управителят на Bank of England Андрю Бейли, предаде Ройтерс.
„Има реакция срещу регулирането и отговорите на GFC. Не трябва да забравяме трайните щети, нанесени от кризата. Няма компромис между икономическия растеж и финансовата стабилност“, каза Бейли в реч в лондонския кампус на бизнес училището Chicago Booth.
Въпреки това, Бейли каза, че повече регулация не е единствената възможност за справяне с финансовите рискове и подчерта разработването от BoE на нов инструмент за ликвидност за небанкови финансови фирми и нейната препоръка за подобрен клиринг на сделки с позлатени репо сделки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.