Повечето собственици на iPhone изповядват сляпа лоялност към марката

Повечето собственици на iPhone изповядват сляпа лоялност към марката

Потребителите на iPhone вярват сляпо в Apple и дори не се замислят за алтернативи като Android или BlackBerry, сочи проучване на SIMOnlyContracts.co.uk.

Три пети от анкетираните над 2000 потребители на смартфона казват, че винаги ще изберат най-новия iPhone, признавайки, че това е „сляпа лоялност” към марката.

Попитани защо не биха разгледали друг телефон, 78 на сто отговарят, че „не могат да си представят да имат различен тип телефон”. Малко повече от половината, 52 на сто, казват, че са били „наистина впечатлени” от iPhone.

54 на сто от анкетираните заявяват, че преди това са ползвали по-ранна версия на телефона, а когато ги попитат защо са купили втори iPhone, 37 процента изтъкват като причина факта, че свикнали да използват интерфейса IOS.

Други 28 процента от анкетираните просто казват, че iPhone изглежда най-добрият телефон за тях по време на „превключване” към ново устройство, докато 25 процента заявяват, че са повлияни от приятели и членове на семейството и искат да запазят специфични за Apple функции като FaceTime.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня