Поколението Z не се интересува дори от това дали инфлуенсърите, от които се влияе, са хора
Ако в заглавието на тази новина има повече от една странно звучаща за вас дума, със сигурност не сте сами, но то показва накъде вървят обществените тенденции днес.
Ново проучване установи, че поколението Z може да цени изкуствения интелект и автентичността в социалните медии по различен начин от по-възрастните поколения. Докладът 2024 Influencer Marketing Report на компанията за анализи Sprout Social събра обратна връзка от 2000 респонденти от САЩ и Обединеното кралство за техния опит при потреблението на социално съдържание.
Дори когато правителствата се замислят за регулирането и внедряването на ИИ, респондентите в проучването са равномерно разделени по отношение на мнението си за работа на дадена марка с влиятелен ИИ. Докато 27% от анкетираните заявиха, че ще бъдат "безразлични" към това, 37% заявиха, че това ще ги накара да се интересуват повече от марката, а 37% заявиха, че това ще ги накара да се отнасят с недоверие към марката. В доклада се отбелязва, че конкретно 46% от респондентите от поколението Z са заявили, че биха проявили по-голям интерес към марка, която работи с инфлуенсър, генериран с помощта на изкуствен интелект.
Докладът също така подчертава разделението между поколенията във възприемането на "автентичния" маркетинг, който е по-малко ценен за поколението Z. Докато в доклада се казва, че около половината от т.нар. милениалс, поколението X и бейби бумърите са заявили, че ценят автентичността на инфлуенсърите, само 35 % от поколението Z са заявили, че я ценят.
И така, какво интересува поколението Z? За тях това всъщност е по-скоро игра на числа. В доклада се отбелязва, че 47% от анкетираните представители на поколението Z са заявили, че ценят броя на последователите на даден влиятелен човек.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.