Facebook започва да пуска новини
Най-голямата социална мрежа Facebook се договори с девет от най-популярните медии в света да публикува директно техни статии в нюзфийда на потребителите, без препращане към линкове с тях в съответното издание.
Сред партньорите на новинарското съдържание, което Facebook започва да излъчва са The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel и Bild.
Първи, от нововъведението ще се възползват потребителите на iPhone-версията на Facebook. Компанията възнамерява постепенно да увеличана количеството на статиите като се ориентира по търсенията на читателите и интереса им към съдържанието.
Все повече хора получават новини на мобилните си устройства, като всеки преход към линк със съответната статия отнема средно по 8 секунди. Новата опция има за цел да им спестява това време, се казва в съобщение на управата на социалната мрежа.
По последни данни Facebook има 1,44 милиарда активни потребители. Социалната мрежа често променя алгоритъма си за показване на новини и медиите постоянно трябва да се адаптират към тези промени, за да запазят читателите си, отбелязва Bloomberg.
На своите медийни партньори Facebook възнамерява да предложи възможности за реклама и монетаризация на материалите, които предоставят, а така също и набор от интерактивни функции като увеличаване на снимките с висока резолюция, автоматично възпроизвеждане на видео, интерактивни карти, възможности за коментари и т.н.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.