Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Театърът в социалните медии
Нов подход и повече публика
Театърът в социалните медии

Нов подход и повече публика


През 2024 г. потребителите на социални медии в целия свят надминаха 5 милиарда. Според статистиките прекарваме средно повече от 2 часа на ден в социалните платформи, а те се превръщат в един от най-влиятелните методи за реклама, както и в най-използваното средство за намиране на информация, свързана с нови стоки и услуги във всеки сектор, включително в културния. Като живо изкуство, от което зрителят е неизменна част, театърът реагира бързо на тенденциите и намира път към най-младата публика именно чрез социалните мрежи.
Нови начини и средства
Социалните медии предоставят на театъра възможности, които досега не са съществували в нито една форма на комуникация с публиката. Те се използват за създаване на по-пряк контакт с аудиторията, дават възможност за обратна връзка и споделяне на мнение от страна на зрителите, както и най-важното – отразяват се пряко на продажбите, което е и водещата причина театрите да им отделят все повече внимание, когато изготвят маркетинговите си стратегии.
Когато става въпрос за други средства за достигане до публиката чрез реклама в радиото, телевизията, чрез билбордове, плакати и дори публикации в уебсайта на театъра, те обикновено ни представят един вече з...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
театър
изкуство
социални мрежи