Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Лично отношение и творческо мислене
Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“
Лично отношение и творческо мислене

Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“


Какви промени очаквате да настъпят във вашия бизнес през следващите години и как се подготвяте за тях?
Очаквам бизнесът ни да стане по-предизвикателен – клиентите да търсят по-нестандартни подаръци, но и все по-доближаващи се до тяхната корпоративна култура и цели. Смятам, че отношенията и дългосрочните връзки, които ние изграждаме с нашите клиенти, ще продължат да бъдат на първо място. Разбирането на мисията, целите, ценностите и културата на една компания е дълъг процес на взаимно опознаване и аз се гордея, че във „Вивати“ имаме отношения с клиенти над 15 години, а с някои – дори над 20. Това ни позволява много бързо да откликнем на техните нужди и да предложим най-подходящите корпоративни подаръци, като, разбира се, ги съобразяваме с повода, получателите и корпоративната култура.
Кои са водещите тенденции днес, които имат потенциал да оставят траен отпечатък върху сегмента на корпоративните подаръци?
Една от тенденциите, която ще остане и ще се задържи, е свързана с екоподаръците. Тя вече е на няколко години и всяка година се разширява и допълва – с нови или рециклирани материали, продуктовата гама се разширява. Благодарение на новите технологии се добавя допълнителна информа...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Вивати
подаръци
корпоративни подаръци