Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Лично отношение и творческо мислене

Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“

Снимки:

Юлиян Донов

Лично отношение и творческо мислене

Лично отношение и творческо мислене

Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“

Лично отношение и творческо мислене
quotes
Какви промени очаквате да настъпят във вашия бизнес през следващите години и как се подготвяте за тях? Очаквам бизнесът ни да стане по-предизвикателен – клиентите да търсят по-нестандартни подаръци, но и все по-доближаващи се до тяхната корпоративна култура и цели. Смятам, че отношенията и дългосрочните връзки, които ние изграждаме с нашите клиенти, ще продължат да бъдат на първо място. Разбирането на мисията, целите, ценностите и културата на една компания е дълъг процес на взаимно опознаване и аз се гордея, че във „Вивати“ имаме отношения с клиенти над 15 години, а с някои – дори над 20. Това ни позволява много бързо да откликнем на техните нужди и да предложим най-подходящите корпоративни подаръци, като, разбира се, ги съобразяваме с повода, получателите и корпоративната култура. Кои са водещите тенденции днес, които имат потенциал да оставят траен отпечатък върху сегмента на корпоративните подаръци?  Една от тенденциите, която ще остане и ще се задържи, е свързана с екоподаръците. Тя вече е на няколко години и всяка година се разширява и допълва – с нови или рециклирани материали, продуктовата гама се разширява. Благодарение на новите технологии се добавя допълнителна информа...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg