Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо
КАТЯ ДИМИТРОВА управляващ партньор на групата „Интерпартнерс“
HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо
КАТЯ ДИМИТРОВА управляващ партньор на групата „Интерпартнерс“
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Последна статия за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Предпочитам да говоря за ко муникационна индустрия, а не за PR. Границите пежду него и другите видове комуникации (реклама, дигитални) вече не съществува и това е ясна тенденция през последните години. Комуникациите са интегрирани, фокусът е съдържанието, а инструментите, чрез които то „живее“, не могат да бъдат ясно категоризирани като реклама или PR.
Друга важна промяна е смяната на фокуса на комуникациите от страна на компаниите – от имиджови или такива за продукт или услуга, се измести върху работодателски брандове, но към днешна дата по-скоро бих го определила като „комуникация на трансформацията“. В динамичното време, в което живеем, на компаниите се налага да комуникират промени от различно естество, както и тотално преобръщане на бизнеса.
Видно е, че от масови комуникации преминахме към общностни такива – в малки, но точно прицелени групи по ценности и интереси. Съзнателно поставям развитието на изкуствения интелект не на първо място – защото за комуникторите това е инструмент, а не алтернатива. Повечето от нас вече го използват активно в работата си, което ни дава бързина и гъвкавост.
Следващата важна стъпка е изненадата (за някои), че в ерата на изкуствения интелект човешкият фактор ще придобива все по-голямо значение, разбира се, в част от професиите, не във всички. Експертността и уменията да се управляват трансформации ще стават все по-ценни. Дори управлението на кризи ще се трансформира в управление на трансформации.
HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо, макар към днешна дата много хора, дори професионалисти, да не си дават сметка за това.
|
Ключови думи
изкуствен интелект
AI
реклама
медии
PR
комуникация