Бизнес

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Колкото повече, толкова повече

Възходът на ритейл парковете

Автор:

Елисавета Якимова

Снимки:

Getty Images

Колкото повече, толкова повече

Колкото повече, толкова повече

Възходът на ритейл парковете

Колкото повече, толкова повече
quotes
Обмисляте участие в нова търговска площ, но се чудите дали не е късно да „влезете“ с такъв залог? Ако питате потребителите – никога, но трябва да предложите нещо ново, добре обмислено и голямо, защото те изповядват само една максима: „Колкото повече, толкова повече!“ И все пак, дали не са много и идва ли краят им? Съмненията, че онлайн търговията и повикът към „бавен“ екосъобразен живот ще убият моловете и търговските центрове на открито, говорят само за едно – непознаване добре на човешката природа. Пасажи с вернисажи и сладкарници, фермерски пазари с фестивален характер до мегамолове с огромни по площ водни и атракционни паркове – от зората на градската цивилизация хората искат само едно – да са заедно, да потребяват, да бъдат щастливи и… да реализират икономии от мащаба. Въпреки, но и благодарение на шоковете (според доклад на CBRE Group Inc. затварянето през 2020 г. е донесло на търговски центрове в Европа и на част от тези в САЩ загуби на приходи от 20 до 30%) интересът на инвеститорите към ритейл парковете продължава да расте в световен мащаб. Ковид-19, войната, несигурността и инфлацията предефинират не само бизнес моделите, но също инвестиционния апетит и възприятията към шопинг културат...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg