Тайландската хунта ухажва народа с „кампания на щастието”

След като извърши военен преврат миналия месец, управляващата хунта в Тайланд провежда кампания, за да спечели сърцата и умовете на хората. Кампанията й е под надслов „Да върнем щастието на Тайланд”.
Инициативите в нея включиха безплатни билети за кино за тайландците през уикенда, с цел „да се насърчи любовта и хармонията между хората”, информира „Ройтерс”. Освен това, тайландските военни наредиха на телевизионния канал RS в страната да излъчи безплатно за всички тайландци цялото Световно първенство по футбол. Медията купи ексклузивните права за предаване на шампионата и планираше да пусне за безплатно излъчване едва една трета от мачовете. След като бе задължена да подсигури „футбол за всички” в рамките на кампанията за щастието, тя се закани да поиска по съдебен ред обезщетение от държавата в лицето на националния радиотелевизионен регулатор, от 21,5 млн. долара, посочва Би Би Си.
Освен тези инициативи, военната хунта в Тайланд обещава да субсидира земеделците, да възобновява части от инфраструктурата и да покрива разходи на бедните за основни хранителни продукти. Кампанията й за щастието включи още безплатни концерти и фестивали с почерпки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.