ООН изпраща помощ за Сомалия

ООН изпрати първия си пакет с хуманитарна помощ за жертвите на горещините и сушата в Сомалия, след като бунтовниците от „Ал Кайда” откриха достъп до района. Представител на УНИЦЕФ, цитиран от BBC, заяви, че сомалийската милиция „Ал Шабаб” е допуснала до зоната хуманирани работници.
Специалисти твърдят, че размерът на хуманитарната криза в ислямския регион на Сомалия и североизточна Кения е катастрофален. Кризата, причинена от сушата на Сомалийския полуостров е рекордна за последните 60 г. Тя застрашава повече от 10 мн. души, значителна част от които са деца. Местните жители в Сомалия бягат към големите населени места в Етиопия и Кения, както и към столицата на Сомалия Могадишу, за да търсят храна.
От УНИЦЕФ са спуснали въздушни пратки от хранителни продукти и медикаменти за децата в сомалийския град Байдоа, на около 200 км северозападно от Могадишу. ООН ще продължи да подпомага района, за който е отделен фонд от над 50 млн. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.