Хубава реклама от Budweiser припомня „Не шофирай пил!“ (видео)
Американският бранд бира Budweiser, прочут с култовите си ТВ реклами от десетилетия, представи ново видео. То стопля сърцето и припомня по деликатен и симпатичен начин колко е важно да не шофираме пили.
Съобщение от този род обикновено се поднася от маркетинга с визуално смущаващи изображения на катастрофи и социални реклами, в които се запознаваме и привързваме към героите, за да видим след минута, че те загиват в катастрофи и няма връщане назад.
В случая Budweiser предава посланието „По-добре не шофирай, консумирал алкохол - някой винаги те чака да се върнеш“ с приятната история на млад мъж и най-добрия му приятел – неговият лабрадор. Двамата са заедно навсякъде и кучето чака стопанина в дома му, след като една вечер той излиза да се забавлява с приятели. Мъжът обаче не се връща вечерта, както е обещал на домашния си любимец. Идва си на следващия ден, защото е решил да не шофира след като е пил. И кучето се радва.
Посланието е „За някои обаче чакането продължава вечно“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.