Уличната музика - най-добрата реклама (видео)

Уличната музика - най-добрата реклама (видео)

Музиката е един от най-добрите рекламни инструменти, защото привлича и завладява хората. Един от най-добрите примери за това правило остава впечатляващото събитие, организирано през 2012 г. за 130-та годишнина от основаването си четвъртата по големина банка в Испания – „Сабадел”.

То бе замислено като флашмоб и се състоя в красивия град Сабадел, където се намира главният офис на институцията. Музиканти от симфоничния оркестър „Валес” и няколко певчески хора се включиха в оригиналното начинание, което спечели сърцата не само на испанците, но и на хора от цял свят. До днес видеото е гледано в YouTube над 42 милиона пъти и се превърна в една от най-успешните, запомнящи се и дълго живеещи реклами в света.

Пред музикантите бе поставена шапка за събиране на подаяния. Посланието е - инвестирай монетка и ще получиш насреща хиляди пъти повече! И така, музиката в защита на добрите дела и удачните инвестиции. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня