Логото - този голям шанс... да станеш за смях!

Реклама
Обновена 01:10ч., 28.11.2015
Много творчески продукти са създавани, като се тръгва с добри намерения, но резултатът... е, понякога в очите на публиката той не е това, на което авторите са се надявали.
Едни от най-забавните примери идват от света на маркетинга. Става дума за лого гафовете. Логото е първото, което идва наум на клиента, когато му споменат марката, припомня Business Insider. Ето защо е важно то да е уникално, асоциативно, криейтив. Понякога в стремежа си да го направят такова, компании и организации стават за смях.
Ето някои от популярните примери. Много от тях са изтеглени веднага след представянето им. Но интернет общността има добра памет.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.