Sainsbury печели Великобритания с реклама по действителен случай
Всяка година британската верига магазини John Lewis успява да завоюва огромно внимание в Обединеното кралство с Коледната си реклама. Празничните й кампании обикновено стоплят сърцето със симпатична, фантастична история. Те са изработени с голям бюджет от над милион лири.
През 2014 г. обаче третата по големина верига супермаркети на Острова, Sainsbury, успява да открадне от Коледното внимание към John Lewis. При това не малък дял. Прави го със забележителна реклама, същинско кино.
Sainsbury представи "епохално" видео от 3:40 минути, посочва американския сайт Business Insider. Авторите твърдят, че по тяхно мнение "това е най-доброто рекламно усилие от бреговете на Великобритания“. Видеото е отразено от всички останали големи онлайн медии за маркетинг от света. То има над 1,2 милиона прегледа в YouTube само за ден.
Кампанията е дело на британската агенция AMV BBDO. Различното в нея е, че не разказва фантастична история за Коледа, както повечето добри британски телевизионни реклами, а е по действителен случай. Тя разказва за забележителен момент навръх Коледа през 1914 г., когато в Европа се води Първата световна война. На този ден войниците на Англия и Германия се срещат на бойното поле, но свалят оръжието, излизат от окопите и споделят празнични песни и дори подаръци. Този сюжет пресъздава рекламата. В нея дори враговете успяват да изиграят футболен мач по повод празника, който така и не успяват да прекарат със семействата си..
Единственият продукт, който се появява в рекламния филм, е шоколадова бисквита на Sainsbury.
Компанията посочва, че е сключила партньорство с благотворителната организация във Великобритания Royal British Legion, с което ще продава ретро изглеждащи кутии с шоколадови бисквитти в магазините й за 1 лира, като всичките печалби ще бъдат дадени за благородни каузи.
Ето и самата реклама. Приятно гледане!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.