Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.
Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.
Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.