Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.

Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.

Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разривът между Вашингтон и Киев се задълбочава, след като Тръмп нарече Зеленски „диктатор“
Мицотакис: Европа трябва да се събуди след промяната в политиката на САЩ
Прекратяването на огъня с Русия е възможно още тази година, смята началникът на украинското военно разузнаване
Сезонният грип за първи път от 5 г. изпревари по смъртност жертвите на COVID-19 в САЩ
Шефът на Пентагона нареди армията да свива бюджета с 8% на година. Подготвя и чистка на генерали
Вероятността астероид да се сблъска със Земята през 2032 г. достигна нов максимум
Корпоративният успех не се гради върху страх: Как успешните лидери управляват чрез признание
Завръщането на западни компании в Русия е „непрепоръчително“, обяви Москва