Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Coffee Mate на Nestlé направи своя дебют на Super Bowl, за да представи своя нов продукт Coffee Mate Cold Foam, пише Marketing Dive.
Рекламата се създава с Wieden+Kennedy, докато Weber Shandwick и GroupM ще се занимават съответно с PR и медийни покупки.
Преди дебюта Coffee Mate сподели публикация в Instagram, която включва нейния Coffee Mate Cold Foam Creamer, носещ каубойска шапка с надпис, дразнещ все още неразкрита „кънтри поп дива“, която ще участва в неговата реклама. По-късно марката разкри, че Шаная Туейн ще бъде гласът зад нейната реклама „Foam Diva“, пускайки тийзъри в YouTube и Instagram.
Coffee Mate разкри пълната си реклама на 4 февруари. Спотът показва млад мъж, докато опитва Cold Foam Creamer на марката, който изпраща езика му в друго измерение – такова, което е подкрепено от вокалите на Шаная Туейн.
„С 1 от 5 любители на кафе, които жадуват за разбит топинг на напитките си, а студеното кафе се увеличава, не можем да измислим по-добър начин да представим нашия най-експериментален продукт досега“, каза Даниел Джунг, президент на отдела за напитки на Nestlé USA, в изявление.
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Администрацията в САЩ предвижда да закрие 10 посолства и 17 консулства по целия свят
Свят |Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.