БАПРА раздаде годишните си награди
На стилна церемония в София Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) награди снощи победителите в шестото издание на конкурса й за пиар постижения в България Bright Awards
21 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха награди. Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти - 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни пиар отдела на компании и организации. Отчетеният ръст в броя на заявките е от близо 13% в сравнение с миналата година.
На церемонията присъстваха петима представители от международното жури на Bright Awards 2015: д-р Зехра Гюнгьор, председател на журито и президент на Международната ПР асоциация за 2014 г.; г-ца Бинта Кристин Хамерич, генерален мениджър на Световната пиар асоциация (ICCO); Кристоф Жинисти, международен пиар гуру и специалист по социални медии с над 20 годишен опит; Джон Сандърс, регионален президент на Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) и основателят на Edgar – Дамян Обал.
Ето кой получи наградите BAPRA Bright Awards 2015 по категории:
„Агенция на година“ - United Partners;
„Кампания за устойчиво развитие“ - New Moment New Ideas Company, за „Погледни бежанците с други очи“;
„Специално събитие“ - (2 първи места) All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“ и APRA Porter Novelli Group, за„Живей активно!“;
„Иновативна кампания“ - All Channels Communication Group, за „Саундтракът на София“;
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ - Българска национална телевизия, за кампанията “Купувам българското”;
„Комуникационна кампания на годината“ - All Channels Communication Group, за кампанията „Саундтракът на София“;
„Комуникационна кампания в публичния сектор“ - APRA Porter Novelli Group, за кампанията „Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи“;
Останалите агенции и компании, които бяха наградени в BAPRA Bright Awards 2015:
„Агенция на годината“
All Channels Communication Group – ІІ награда;
Publicis Groupe Bulgaria – ІІІ награда;
„Кампания за устойчиво развитие“
BBDO Group за кампанията „Най-добър старт за всяко дете“ – ІІ награда;
DeConi за кампанията „СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно“ – ІІІ награда;
„Специално събитие“
Publicis Groupe Bulgaria за кампанията „Офис под небето“ – ІІ награда;
All Channels Communication Group за кампанията „Мtel Media Masters 2014 – “Човекът е изчезващ вид“– ІІІ награда;
„Иновативна кампания“
United Partners за кампанията „EE Music” – ІІ награда;
M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Буквата С е навсякъде“ – ІІІ награда;
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“
FOX International Channels Bulgaria за кампанията: „FOX International Channels Bulgaria“ – ІІ награда;
AMI Communications за кампанията „Съвременните двама“ – ІІІ награда;
„Комуникационна кампания на годината“
Грозданов Комюникейшънс Консултинг за кампанията: Предотвратяване приемането на вредния „Закон срещу търговските вериги“ – ІІ награда;
M3 Communications Group, Inc. за кампанията: Хепи ли Си?– ІІІ награда;
„Комуникационна кампания в публичния сектор“
Intelday Solutions за кампанията „Информационна кампания „Младежта в движение“, София 2014“ – ІІ награда;
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.