Международни лектори и жури от доказани експерти ще завладеят ФАРА 2025

По време на двадесет и петия форум на креативната индустрия – ФАРА, публиката ще може да се наслади на вдъхновяващи лекции на международни комуникационни специалисти. Тази година двата конкурса в рамките на Фестивала – Творчески и Медиен, отново ще преминат под надзора на взискателно жури, съставлявано от комуникационни експерти с доказан опит и професионални постижения. ФАРА 2025 “Раждат се звезди“ ще зареди аудиторията и участниците с много емоции, както и с нова награда за най-младите таланти.
Творчески конкурс
Журито на Творческия конкурс се състои от творчески лидери и независими експерти от рекламната и творческа индустрия с впечатляваща професионална биография, практикуващи в България и в чужбина, които ще имат задачата да оценят и наградят кандидатури в 38 категории и подкатегории.
Професионалистите, които ще определят победителите в Творческия конкурс на ФАРА 2025, са:
• Александър Братимиров - Партньор и творчески директор, Human
• Боби Петров - Creative & Strategy Director, All Channels Group
• Владимир Димитров - Творчески Сенсей, Saatchi & Saatchi Sofia
• Георги Тошев – Журналист и продуцент (независим експерт)
• Гергана Минчева - Creative Lead, Next DC
• Драгомир Дочев - Творчески директор, Huts Group
• Емине Пачеджи - Global Strategy & Innovation PMO (независим експерт)
• Желез Атанасов - Strategic Planning Director, Noble Graphics
• Иван Ланджев – Chief Creative Officer, guts&brainsDDB
• Иван Пеев - Илюстратор, дизайнер и художник (независим експерт)
• Младен Пенев - Визуален артист и арт директор (независим експерт)
• Неда Морфова – Режисьор (независим експерт)
• Николай Иванов - Основател на студио Lobster ™ и L44 Space™, аниматор и криейтив директор (независим експерт)
Модератор на журирането ще бъде Ирина Тончева.
Медиен конкурс
Жури, съставено от доказани специалисти с богат опит в изготвянето на медийни стратегии и креативни подходи, ще отличи стратегически най-успешните медийни кампании, реализирани през последната година. Кандидатурите в 11 категории и подкатегории на Медийния конкурс ще бъдат оценени и наградени от:
• Александър Гагов – Managing Director - Connected/All Channels Group
• Анелия Стоянова - Управляващ партньор, IQ Media/The Smarts Group
• Ирина Поррузиан – Chief Revenue Officer, Нетинфо
• Мария Щерева - Медия директор, Zenith Media, част от Publicis Groupe Bulgaria
• Сирма Пенкова - Бизнес журналист, Капитал
• Христо Топузов - Creative Lead and Integrated Client Director, dentsu
• Ясен Георгиев – Head of Media, gutsandbrainsDDB / adhub
Журирането ще бъде модерирано от Десислава Димова.
Вдъхновяващите лектори на ФАРА 2025
И тази година по време на Фестивала опит и знания ще споделят доказани международни експерти - професионалисти от сферата на комуникациите и рекламата с богато портфолио от професионални успехи и практически умения.
Д-р Карл У. Джоунс е един от най-награждаваните арт директори в мексиканската реклама и е сред топ 20 творчески директори в Канада. В кариерата си е спечелил над 500 награди, включително и от Cannes Lions. Той е и изследовател, признат в световен мащаб като авторитетна личност в рекламата, канен в 12 държави да води семинари, сред които Clio’s Asia в Шанхай, Marketing Magazine в Торонто, El Ojo в Буенос Айрес, SXSW (South by Southwest) в Остин и Американската академия по реклама.
Кевин Суонепул е главен изпълнителен директор на The One Club for Creativity — неправителствената организация зад едни от най-престижните награди в индустрията, включително The One Show и ADC Annual Awards. С над 27 години лидерски опит, Кевин има уникален поглед над глобалната креативност и развиващата се роля на идеите в рекламата, дизайна и дигиталните иновации. Бивш собственик на агенция и “ветеран” в Apple, той силно подкрепя развитието на творческото съвършенство и развитието на индустрията.
Коста Шнайдер е главен творчески директор на Publicis Groupe Украйна и Чехия, Saatchi & Saatchi Прага, и е многократно награждаван творчески лидер, президент на ADC*UA и силно вярващ в силата на идеите. Той стои зад въздействащи кампании като Motherland Pride и The Minefields Honey, и е петкратен носител на Cannes Lions — с поне един „Лъв“ всяка година от 2021 насам. Работата му е призната също и от Effie Europe, D&AD, The One Show, Epica, Clio, ANDY и много други, а самият той е бил в журито на най-престижните световни фестивали за креативност.
Повече за лекционния панел на ФАРА 2025 може да намерите тук.
Изгряващите звезди на ФАРА 2025
И тази година на ФАРА ще се раждат звезди. Но на двадесет и петото издание на Фестивала те ще заблестят още по-ярко благодарение на специалната награда „Изгряваща звезда“, която БАКА въвежда през 2025 година. В категорията Фестивалът ще отличи талантите и техния принос към успеха на агенциите, в които работят.
Всяка комуникационна агенция - участник във ФАРА 2025, има право да номинира по един кандидат (служител на агенцията), като няма ограничение за професионалната му специализация.
Информация за наградата и регламента за връчването ѝ можe да намерите тук.
Последна възможност за участие в Творчески и Медиен конкурс
Платформата за подаване на заявки за конкурсната програма на Фестивала ще бъде отворена до 15 април. Всички, пропуснали да заявят своето желание за участие, могат да го направят в рамките на посочения срок.
Повече информация относно регламента на конкурса може да бъде намерена на сайта на ФАРА тук.
Заявки за акредитации за събитието
Отворената е и платформата за заявки за акредитации за събитието на ФАРА 2025, което ще се проведе от 5 до 7 юни в Международен конгресен център – Бургас. Повече информация относно цени и достъп до Фестивала може да откриете тук.
ФАРА 2025 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп и НетИнфо.
Двадесет и петото издание на Фестивала се осъществява с партньорството на Община Бургас.
ФАРА 2025 се осъществява в партньорство с творчески агенции Saatchi & Saatchi Sofia, Publicis Dialog България и агенция за PR и стратегически комуникации MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.
За ФАРА
ФАРА е най-големият рекламен форум и най-престижното събитие на комуникационната индустрия в България. Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. През 2025 година ще се проведе неговото двадесет и пето издание. В лекционната програма на ФАРА през годините са присъствали световноизвестни личности, като Oliviero Toskani, Dave Trott, Hamish McRae, Steve Henry, Oscar Farinetti, Yonathan Dominitz, Jorg Riommi, както и професионалисти – българи с постижения на международно ниво – Антоанета Мечанова, проф. Богдан Драгански, Димитър Караниколов, Александър Калчев и други.
Конкурсната програма е отворена за участие на комуникационни агенции, които се състезават в редица категории на Творческия и Медийния конкурси към ФАРА. Агенцията, събрала най-много точки в Творческия конкурс, получава отличието „Творческа агенция на годината“. Отличието „Медийна агенция на годината“ се връчва на агенцията, събрала най-много точки в Медийния конкурс. ФАРА отличава и рекламодателите, като връчва специалната награда „Рекламодател на годината“ на компанията, събрала най-много точки от всички категории в Творческия и Медийния конкурси.
БАКА е член на Art Directors Club of Europe, а с това ФАРА е част от системата на конкурси, чийто победители се допускат до участие в ADCE Awards.
За повече информация посетете www.fara.bg.
За БАКА
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Като браншова организация, БАКА способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика. Асоциацията е пълноправен член на Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА), член на Art Directors Club of Europe. и е съучредител на Националния съвет за саморегулация.
БАКА е официален и изключителен представител на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia. БАКА организира в България с лиценз наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie Awards. Асоциацията е организатор на фестивалa ФАРА.
Повече за БАКА може да научите на www.baca.bg.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.