Мартин Димитров за заема: Това не е дългова спирала, а начин да излезем от ситуацията

„Това не е дългова спирала, а начин да излезем от ситуацията, в която се намираме". Това коментира пред bTV Мартин Димитров от Реформаторския блок по въпроса за взимането на дълг от 16 милиарда лева.
Димитров заяви, че не разбира реакцията на опозицията, която твърдяла, че този заем щял да нарасне до 60% от БВП. „Когато няма факти, има демагогия", подчерта той.
„Голяма част от този бъдещ заем е рефинансиране на стари заеми, някои от които още от времето на Тодор Живков", посочи депутатът.
„Наистина беше грешка от страна на финансовия министър, че не излезе още в началото и не обясни на една голяма пресконференция, на която да отговори на всички журналистически въпроси, така че на всички да им стане ясно защо е нужен този нов заем", призна Димитров.
По думите му именно предишното правителство на Пламен Орешарски е теглило от швейцарската банка HSBC и е чиста демагогия, че в момента от "БСП - Лява България" хулят същата банка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.