Най-малко 10 загинаха в руска атака срещу затворнически комплекс в Сирия

Най-малко десет души загинаха при руска атака срещу затворнически комплекс в Северозападна Сирия, предава Агенция „Фокус”.
По данни на Сирийската обсерватория за правата на човека, Москва е нанесла въздушните удари по сграда в близост до обществен пазар в Маарат ал-Нуман в провинция Идлиб, контролирана от свързаната с „Ал Кайда“ групировка „Джабхат ан-Нусра",
Сградата помещавала религиозен съд на групировката и затвор. Рами Абдел Рахман, от обсерваторията заявява, че сред жертвите има както затворници и бойци на "Ал Нусра", така и цивилни, които са били на пазара.
Броят на загиналите може да нарасне, тъй като много хора са ранени или затрупани под развалините на сградите.
От 30 септември руските военни самолети провеждат въздушни удари над Сирия срещу "Ислямска държава" и други терористични групровкии. На територията на страната често настъпват сблъсъци между "ИД" и "Ал Нусра".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.