Цинична реклама на „Дачия” показва „румънския пазарлък”

Цинична реклама на „Дачия” показва „румънския пазарлък”

Скандален рекламен видеоклип на румънския автомобилен производител „Дачия” разбуни духовете и предизвика масов интерес сред потребителите в интернет.

Рекламата показва двойка съпрузи, които харесват в автосалона модел „Дачия Дъстър” и започват да се пазарят за цената му с обигран, самоуверен румънки продавач.

Диалогът между героите бързо преминава в остра, нецензурна реч и обидни, вулгарни квалификации.

Това определено може да се окачестви като най-оскърбителната автомобилна реклама, правена някога, твърдят авторите от campaignbrief.com. Не само заради умишлената провокация на думите в нея, но и поради представянето на румънците като едни от най-арогантните търговци.

Мотото на видеоклипа е „Европейско топ качество за един румънски пазарлък”. Нецензурната реч в него го прави негоден за излъчване в телевизионния ефир. 

Рекламата е дело на продуцентската компания Artcore, базирана в Амстердам. Компанията не дава информация чия поръчка е това и дали финансирането има общо с който и да е представител на „Дачия” в Холандия или Румъния.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня