Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фаталните грешки в рекламното съобщение
Обновена 00:02ч., 30.09.2010
Можете да измислите най-красивата и впечатляваща реклама в света и пак да няма ефект. Защо ли? Защото имате проблем със съдържанието.
Това коментира в електронното издание на сп. Entrepreneur Сюзън Гънилиъс. Авторката разказва за десетте най-често срещани проблема, които правят маркетинг съобщенията непродаваеми.
- Рекламата звучи арогантно. Например когато говори предимно за компанията и казаното в нея няма връзка с нуждите и желанията на клиента.
- Твърде настоятелна е. Тонът й не е мил и добронамерен? Времето на рекламите, които „притискат” потребителите, отмина.
- Потокът от мисли е едно безкрайно увъртане. Клиентите са заети. Бомбардират ги със съобщения всеки ден и многословието минава покрай тях без да се запомни.
- Рекламата е скучна.
- Не внушава доверие. Обещанията звучат преувеличено.
- Не казва каквото хората искат да чуят. Целевата аудитория не е проучена добре, преди началото на кампанията.
- Рекламира се на грешното място. Съобщението реално не достига до потенциалните купувачи.
- Казаното звучи сякаш е измислено от някой неподготвен и неинформиран човек. Съобщението се изпраща без рекламната агенция и бизнесът „да са си написали домашното”. Тоест без да са проучили добре конкуренцията и потребителите.
- Рекламира се само в един вид медия. Не е достатъчно. Ефективните съобщения се разпространяват в множество канали.
- Каквото се казва няма смисъл. Не се говори на езика, който разбира и на който отговаря желаната таргет група.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Социалдемократите отново номинираха Олаф Шолц за канцлер на предстоящите избори
Политика |
Обновена 18:40ч., 25.11.2024
Борсов наблюдател: Предпразничен оптимизъм
Финанси |
Обновена 18:25ч., 25.11.2024
Ангела Меркел защити връзките с Русия и блокирането на Украйна за НАТО
Свят |
Обновена 18:10ч., 25.11.2024
Крахът на Northvolt нанася удар върху плана на Европа за производство на батерии за електромобили
Икономика |
Обновена 17:55ч., 25.11.2024
Базата ни в Анкарктида откри новия полярен сезон
Общество |
Обновена 17:40ч., 25.11.2024
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 ноември до 1 декември
Хороскоп |
Обновена 07:50ч., 25.11.2024
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 25.11.2024
Борисов: Можем да направим още един компромис - председателят на парламента да бъде от ПП-ДБ
България |
Обновена 12:25ч., 25.11.2024
Институтът INSAIT пусна безплатен чат с изкуствен интелект
България |
Обновена 14:00ч., 24.11.2024
Светът на парите: 10-те най-важни финансови правила за всеки ден
Финанси |
Обновена 08:15ч., 25.11.2024
Криза с ангажираността
Лидерство |
Обновена 00:14ч., 25.11.2024
Самолет на DHL се разби край летище в Литва, има загинал и ранени
Свят |
Обновена 12:44ч., 25.11.2024
Необичайният подход "втора празнична кампания"
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 25.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.