Модерната марка - мисия възможна за всеки бизнес

Модерната марка - мисия възможна за всеки бизнес

Без значение дали ви харесва или не, стилът остава едно от най-съществените неща в света на маркетинга.

Всеки човек има мнение какво е хубаво и модерно. Това мнение може да ви извиси над другите, или да ви разгроми в 140 знака. Накратко, няма да стигнете доникъде, докато не изградите образ на модерен бизнес, защото когато става въпрос за търговия, равносилното на красив и модерен носи пари. 

Но кое е това, което прави продуктите, софтуера, уеб сайтовете или търговските марки страхотни? Трябва ли да влезете в Twitter или YouTube? Можете ли да привлечете модерни хора, които да станат носители на вашето послание? Възможно ли е да получите стабилни продажби, като изкачите позициите в търсачките? 

За да даде отговор, американското списание Entrepreneur се допита до експерти с опит и няколко начинаещи предприемачи. Коментарите им може да ви изненадат. Да направите марката си модерна и да постигнете високи резултати е постижимо за всеки, дори и за тези с оскъден бюджет.

  • Модерни с дизайн: Различни подходи към различни публики.

Според Питър Глур, мениджмънт автор, трябва първо да се съобразите с факта, че модерен и страхотен имат различно значение за аудиторията. За да станете модерни, първо определете правилните модерни хора, които биха промотирали продукта или услугата. После отделете време да разберете какво ги мотивира. След като сте избрали няколко популярни и ангажирани личности, имате няколко опции. Наблюдавайте какво правят и чакайте коментарите да се появят. Глур съветва да предприемете следващата стъпка внимателно. След като вече сте намерили посланик на марката си, може да свържете името си с друг модерен лидер на мнение чрез конкурс, предлагайки значима и привлекателна награда за победителя. Експертът предупреждава, че е важно маркетингът да знае качествата на модерността, свързани с неговата конкретна марка. Някои от тези качества на Mercedes например са "скъп", "качествен", "луксозен". 

  • Станете модерни, като разрешавате проблеми.

Историята за раждането на компанията Zappos е класически пример за това как един човек създава невероятно модерна онлайн компания за обувки (която сега е успешен&nbsp;търговец на облекло, обувки, домакински потребности, очила и аксесоари в мрежата в САЩ). Бизнесът е създаден&nbsp;с решаването на един личен проблем. Нек Суиммърн не можел да намери подходящите обувки. Търсил къде ли не, обаче някои от тях били с точния размер, но с цвят, който не му допадал. Други пък с отговаряли на предпочитанията му, но нямало неговия номер. Дори и търсенето в интернет не дало резултат. Така&nbsp;Суиммърн решил да стане онлайн търговец на обувки на дребно в страната.&nbsp;</p>

  • Станете модерни, като преследвате личната си страст.

Моли Визинберг е идеален пример за това. Тя не е прекарала и секунда от времето си да се притеснява за маркетинг на продуктите си. Всъщност, нейният продукт е напълно безплатен. Тя не получавала никакви пари&nbsp;за реклама в нейния блог, посветен на храната (Orangette). Но благодарение на едно събитие, посветено на здравословното хранене, се запознава със съпруга си и впоследствие подписва договор за авторство на книга за здравословното хранене. Моли става модерна с това, че пише честно и интересно за това, което я интересува. Всички ние сме привлечени от хора, които правят това, което обичат. 

  • Станете модерни, като създадете стойност.

Дейвид Скот е маркетинг стратег в Америка. Той има няколко прости, но силни съвети за всеки главен изпълнителен директор и собственик на малък бизнес, който иска да направи компанията, продукта или търговската си марка модерни. Повечето фирми не се фокусират върху това, което е необходимо. Говорят за себе си и глупавите си продукти или услуги, смята той.&nbsp;Истината според него е, че хората не се интересуват от продукти или услуги, тях ги е грижа за себе си и за това да разрешат проблемите си, да бъдат модерни и първи. Скот съветва компаниите да спрат да говорят за себе си и да създадат нещо, което е привлекателно за другите и носи стойност.

  • Станете модерни чрез безплатни връзки.

Шефовете мечтаят хората да вдигат врява за техните продукти. Онлайн компанията на Аманда Стайнберг за финансови съвети към жени DailyWorth, преди години отбелязва бърз растеж, заради старателното си търсене на организации, които да я подкрепят. Компанията пожъна успехи и финансова възвръщаемост от редица инициативи и реклама. Стайнберг лично създава Power Women Circle – мрежа от влиятелни жени, които популяризират дейността й. 

Търсенето на модерност и превръщането на марката в страхотна може да бъде постижимо за всеки, дори за малкия бизнес. Примерите по-горе показват, че дори да не доведе до печалби и бизнес приходи, то може да бъде източник на други насоки за фирмено или лично развитие. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса