Рекламният гигант Euro RSCG се преименува на Havas Worldwide

Рекламният гигант Euro RSCG се преименува на Havas Worldwide

Френският рекламен холдинг Euro RSCG променя името си на Havas Worldwide. Компанията ще адаптира нова формална структура, съобщава блогът на в. „Ню Йорк Таймс”.

Промяната се отразява на името на агенциите RSCG Worldwide, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D и Euro RSCG Worldwide PR. Всички те ще бъдат под шапката на новото име Havas Worldwide. Названието е взето от името на английската певица и авторка на песни Лиан Ла Хавас.

Рекламният гигант със седалище в Ню Йорк въвежда и други големи промени. Той създава Havas Digital Group. Изпълнителните директори определят тази компания като „марка под чадъра”. Тя ще оперира сред подразделенията Havas Creative и Havas Media. Формирана е, за да подчертае ангажимента на Havas към дигиталната реклама.

Името Euro RSCG отива в историята. То възникна след сливането на Eurocom с агенция RSCG.

Досега Havas Worldwide се състоеше от агенциите Euro RSCG Worldwide, Arnold Worldwide и други по-малки агенции като Victors & Spoils. След реорганизацията това подразделение ще се казва Havas Creative.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса