Радио кампанията, която спечели одобрение в Кан

Радио кампанията, която спечели одобрение в Кан

Едно от хубавите неща на рекламния фестивал в Кан е, че насочва вниманието към добрия творчески труд, който не е дело на големи, световноизвестни марки. На събитието печелят внимание кампании и агенции, за които малцина са знаели по-рано. Може би това е причината то да е едно от най-уважваните в рекламния свят.

Тази година сред този род кампании се отличи една радио инициатива от Испания. Тя се стори забавна на аудиторията на фестивала, разказва Adweek. Спечели Златен лъв за филмово изкуство (Film Craft) в неделя.

Клиентът е радио Euscadi – испанска радиостанция, която излъчва новини и музика. Идеята заслужи одобрение, защото кампанията съчетава двете неща по начин, който кара мнозина да се усмихнат. Причината е, че в нея участват реални „звзди“ - американският президент Барак Обама и испанския футболен треньор Хосе Мауриньо, които се държат непринудено. Те са непоправими в действията си и в съобщенията си към публиката, когато ги гледаме във видео.

Мотото на кампанията гласи: „Понякога е по-добре да чуваме новините, поднесени с музика".

Повече ще разберете само ако проследите поведението на Обама и Мауриньо в клопвете от рекламата на Euscadi.

Вижте.

Какво мислите?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса