Продукти в магазин танцуват и пеят в една от най-оригиналните рекламни кампании на годината

Една от най-оригиналните рекламни кампании на годината накара продуктите в един лондонски супермаркет да запеят и затанцуват пред смаяните потребители.

Агенцията KesselsKramer, дигиталният специалист Грег Брункала и консултантската фирма за креативни технологии Hirsch&Mann обвиха с електроника пакетите и бутилките в малък магазин за хранителни продукти така, че те внезапно започват да танцуват и произвеждат музика, когато някой от клиентите си вземе бира Red Stripe от хладилника.

Специалистите от сайта „АдУик” коментират идеалния синхрон между проекта и посланието на марката – забавление, приятна музика, нещо, направено на ръка и малко грубовато, но емоционално ангажиращо. В повечето подобни клипове е очевидно, че заснетите хора са актьори, но не и тук – всички кадри са напълно документални и показват искрената изненада и удоволствие на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня