Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Правилното маркетинг послание
Продавачите ще потвърдят - купувачите вече харчат по-малко и и избират по-качественото. Сега те мислят по-дълго, преди да решат къде да похарчат парите си. Затова работата на маркетинга е по-трудна. Сайтовете на компаниите, рекламите, директните имейли и особено пиар усилията се гледат под микроскоп. Никога не е било по-важно към клиентите да бъде отправено правилното съобщение на бранда във връзка с това как да си похарчат парите.
Вашият маркетинг изпраща ли съобщение, което клиентите искат да чуят? Въпреки убедеността си в бизнеса, мнозина в управлението на компаниите се случва да се изненадат от това, че има огромна разлика между това, което продават и това, което клиентите всъщност купуват. Тогава се появяват „времена на разкол”, веднага щом те погледнат през очите на клиента.
Да вземем за пример „Харли-Дейвидсън”. Къде би била компанията, ако „само” продаваше висококачествени мотоциклети без да рекламира свободолюбивия приключенец, който ги управлява? Марката може би щеше да продължи да продава феноменална алуминиева изработка на машините й, но не е това, което продава. Хората си купуват обещание за безгрижен, различен, вълнуващ живот в духа на младостта.
Продажбите вървят тогава, когато маркетингът играе със съкровените желания на хората и им продава мечти и позитивни обещания. Иначе винаги може да се разчита на онлайн проучвания на аудиторията, фокус групи и други видове социология, която се занимава със смятаната от мнозина в рекламата за скучна (но и полезна) работа да бъдат предвиждани очакванията на клиентите.
Ядрото на ефективното съобщение трябва да е простичко и ясно, добре разбираемо и затова велико. То е същността на бранда. Душата и сърцето на бизнеса. Тази необходима емоционална окраска често е трудна за обяснение на предприемачите и маркетинг специалистите се мъчат, особено когато работят с мениджъри в компании за технологични продукти, но е важна, защото представите в главата на хората задвижват продажбите и без тях би било тъжно качествените стоки да останат незабелязани.
Ким Т. Гордън в Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.