Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За да накарате клиента да поиска нещо
Съвременният маркетинг не е свързан само с това да те чуят, но и с това да промениш действията на купувачите, напомня UTalkMarketing.com.
Поведението на клиентите може да бъде променено в желана от компанията насока чрез обвързване с марката. Обвързването всъщност представлява правилно разбиране на това как хората взаимодействат с информацията.
Ето и шест съвета, които помагат да се засили още повече връзката с купувачите, която ги мотивира и променя поведението им:
Фокусирайте се върху откривателството. Хората обичат сами да откриват нещата. Ако им позволите да изследват дадена информация, ще ги накарате да я запомнят по-добре и ще ги мотивирате да постъпят според това, което тя им казва. Пример за това е стратегията на някои марки обувки, които карат клиентите да станат почитатели на компанията във Facebook и Twitter, за да разберат в кой фирмен магазин се продават и има достатъчно чифтове от търсените от тях модели.
Използвайте силата на личната връзка. Това е добре познато, но често забравяно правило. Грижата за дадения клиент и таргетираната комуникация изискват изразходване на ресурс, който си заслужава.
Не забравяйте физическото обвързване. Хората придобиват по-трайни впечатления, когато опитват продукта с повече сетива; когато не само го виждат, но и помирисват например.
Опростете промените. Направете всичко възможно изпробването на новите стоки и услуги да е най-лесно, елементарно и безпроблемно.
Дайте на хората толкова информация, че да се започне разговор. Фокусирайте се върху маркетинговите съобщения, които са конкретни и създават интрига.
Направете точната оферта на точната аудитория. Може да имате отличен криейтив и много добри канали, но те няма да помогнат, ако не таргетирате точните хора в точното време и място.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.